Agresywny pacjent w rejestracji
Informacje o szkoleniu:

  • Adres:
    szkolenie online

  • Koszt: 246

Szczegóły szkolenia

Agresja ze strony pacjentów stanowi coraz poważniejszy problem w pracy personelu placówek medycznych. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy, jak przy pomocy obowiązującego prawa radzić sobie z agresywnym pacjentem jak również wyjaśnienie wątpliwości, czy rejestratorka może odmówić zapisania na wizytę agresywnego pacjenta.

Szkolenie skierowane jest do rejestratorek medycznych, pracowników administracyjnych, właścicieli.

 

 

Osoba kontaktowa:
  • Ewelina Migalska
  • emigalska@cdpm.pl
  • +48 883 925 879

Program szkolenia

  • Pojęcie agresywnego pacjenta,
  • Omówienie rodzaju agresywnego pacjenta,
  • Czy pacjent może nagrywać personel medyczny,
  • Czy personel medyczny może w obronie własnej nagrywać pacjenta,
  • Sposób rozmowy z pacjentem agresywnym,
  • Czy można odmówić świadczenia dla takiego pacjenta,
  • Jak się bronić przed ewentualnym roszczeniem,

Galeria

rejestracja_doskonala.jpg
2021-12-29