I. Postanowienia wstępne.
II. Procedura składania i realizacji zamówienia.
III. Zapłata.

I. Postanowienia wstępne.

1. Sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.cdpm.pl prowadzony jest przez:

 Centrum Doradcze Prawa Medycznego Maciej Gibiński,
z siedzibą:
 Adres:ul. Brodowicza 9/6, 31-518 Kraków
NIP: 6751342715
REGON: 121083819

adres kontaktowy: CDPM ul. Beliny-Prażmowskiego 17/2, 31-514 Kraków.

2. Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.cdpm.pl umożliwia dokonywanie zapisów na szkolenia organizowane przez CDPM.

3. Klientem sklepu może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna posiadająca konto poczty elektronicznej.

4. Niniejszy system sprzedaży, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Cywilny (art. 66, ust. 1 Kodeksu Cywilnego) do momentu potwierdzenia zamówienia przez Sprzedającego. System sprzedaży skierowany jest do wszystkich Klientów (również indywidualnych) na terenie Polski. Wszystkie ceny, zdjęcia i opisy  na stronie, podane są w celach informacyjnych i należy je traktować, jako zaproszenie do składania zamówień.

 

II. Procedura składania i realizacji zamówienia.

1. Zamówienie można składać poprzez Sklep internetowy za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka, oraz następnie poprzez przycisk "Potwierdzam zamówienie", drogą e-mailową lub telefoniczną pod numerem 883 925 879.

2. W przypadku składania zamówienia poprzez dodanie produktu do koszyka, niezbędne jest założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia, zamieszczać dodatkowe informacje i uwagi do zamówienia, poznać datę planowanej wysyłki, śledzić przesyłkę. 

3. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie Sklepu internetowego bądź w przypadku zamówień dokonywanych drogą telefoniczną podanie niezbędnych danych umożliwiających weryfikację osoby zamawiającej i potwierdzenie zamówienie, a to: imię i nazwisko/firma, dokładny adres, nr telefonu kontaktowego, adres e-mail.

4. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą wiadomości wysyłanej na adres e -mail podany przez Klienta.

5. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma CDPM zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.

6. W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym fakcie przez pracownika sklepu internetowego i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty w przypadku przedpłaty na konto).

7. Dane do przelewu:

Centrum Doradcze Prawa Medycznego Maciej Gibiński,
Adres:ul. Brodowicza 9/6, 31-518 Kraków
NIP: 6751342715
REGON: 121083819

ING Bank Śląski: 11 1050 1445 1000 0091 4095 7128

Tytuł przelewu: zapłata za [nr zamówienia]

8.  Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

 

III. Zapłata.

1. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym CDPM są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). 

2. CDPM zastrzega sobie prawo do zmiany cen szkoleń znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych szkoleń do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach www.cdpm.pl bądź wprowadzania w nich zmian.

3. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w chwili zawarcia umowy kupna – sprzedaży. Umowa kupna-sprzedaży zawarta zostaje z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, w której sprzedający potwierdza przyjęcie zamówienia.

4. Możliwe są następujące formy płatności: Przelewem - po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym magazynie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty na koncie towar jest pakowany i wysyłany.

5. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu (faktura VAT). Klient jest zobowiązany niezwłocznie po dokonaniu zamówienia przesłać drogą e-mailową niezbędne dane.

2019-03-05