Co zrobić, gdy nowy sprzęt się psuje -reklamacja sprzętu.

Co zrobić, gdy nowy sprzęt się psuje -reklamacja sprzętu.
Informacje o szkoleniu:

  • Adres:
    online

  • Koszt: 246

Szczegóły szkolenia

Na pewno wiele razy w Państwa placówkach doszło do sytuacji, że nagle sprzęt przestał działać, dość często dochodzi również do sytuacji w której sprzedawca sprzętu nie chce przyjąć na siebie odpowiedzialności za wadliwie działający sprzęt. Często też mam styczność z sytuacjami kiedy zakupiony sprzęt dociera do klienta
i okazuje się, że nie działa. Co możemy zrobić i jak zachować się w takich sytuacjach?

 

 

 

Osoba kontaktowa:
  • Ewelina Migalska
  • emigalska@cdpm.pl
  • +48 883 925 879

Program szkolenia

Podczas webinaru omówię z Państwem różnice pomiędzy gwarancją, a rękojmią. Przekaże również informacje o istotnym z punktu widzenia lekarzy/lekarza dentysty ubezpieczeniu sprzętu. Omówimy również przepisy prawa jakie przysługują osobie kupującej, dodatkowo podzielę się z Wami doświadczeniem jakie nabyłem przy sprawach związanych z odpowiedzialnością za sprzęt medyczny. Webinar będzie zawierał wskazówki z mojej strony co należy zrobić w przypadku, gdy firma nie chce przejąć odpowiedzialności za zepsuty sprzęt.

 

17.05.2024 godz.11.00

Galeria

2024-01-02