Szczegóły szkolenia
Na pewno wiele razy w Państwa placówkach doszło do sytuacji, że nagle sprzęt przestał działać, dość często dochodzi również do sytuacji w której sprzedawca sprzętu nie chce przyjąć na siebie odpowiedzialności za wadliwie działający sprzęt. Często też mam styczność z sytuacjami kiedy zakupiony sprzęt dociera do klienta
i okazuje się, że nie działa. Co możemy zrobić i jak zachować się w takich sytuacjach?
Program szkolenia
Podczas webinaru omówię z Państwem różnice pomiędzy gwarancją, a rękojmią. Przekaże również informacje o istotnym z punktu widzenia lekarzy/lekarza dentysty ubezpieczeniu sprzętu. Omówimy również przepisy prawa jakie przysługują osobie kupującej, dodatkowo podzielę się z Wami doświadczeniem jakie nabyłem przy sprawach związanych z odpowiedzialnością za sprzęt medyczny. Webinar będzie zawierał wskazówki z mojej strony co należy zrobić w przypadku, gdy firma nie chce przejąć odpowiedzialności za zepsuty sprzęt.
17.05.2024 godz.11.00 |