Reklamacja w placówce medycznej – W jaki sposób się bronić przed pacjentem roszczeniowym.

Reklamacja w placówce medycznej –   W jaki sposób się bronić przed pacjentem roszczeniowym.
2024,10,11,9,0,0
Informacje o szkoleniu:
  • Najbliższy termin:
  • 2024-11-11 - 2024-11-11

  • Adres:
    szkolenie online

  • Koszt: 246

Zainteresowany szkoleniem? Kup bilet

  • Termin szkolenia: 2024-11-11 - 2024-11-11
  • Adres: szkolenie online
  • Koszt: 246
  • Dostępna ilość miejsc: 10

Szczegóły szkolenia

Większość z placówek na pewno w swojej historii spotkała pacjenta roszczeniowego. Temat ten był już wielokrotnie przez nas podnoszony. Do tej nie pory nie zajmowaliśmy się pacjentem, który reklamuje wykonaną usługę.

W trakcie szkolenia odpowiemy na najczęściej zadawane pytania:

Czy pacjent, który jest niezadowolony z wykonania usługi ma prawo zareklamować wykonaną usługę?

Co w przypadku, gdy po udzieleniu świadczenia pacjent informuje nas, że reklamuje wykonaną usługę i nie zamierzą za nią zapłacić, albo żąda zwrotu zapłaty?

W jaki sposób placówka powinna realizować prawa pacjenta jako Konsumenta?

Czy wezwanie do zapłaty to ostateczność?

W jaki sposób zabezpieczyć płatność za usługę? 

 

Osoba kontaktowa:
  • Ewelina Migalska
  • emigalska@cdpm.pl
  • +48 883 925 879

Szkolenie online

Program szkolenia

  • pacjent reklamujący wizytę jak sobie z nim radzić;
  • czy pacjent ma prawo dokonać reklamacji usługi;
  • w jakiś sposób rozliczyć wizytę nie opłaconą;
  • zobowiązanie do zapłaty - jako zabezpieczenie płatności;
  • wezwanie do zapłaty i kiedy należy je stosować;
  • działania mające na celu uzyskanie zapłaty pacjenta za usługę.

Dostępne terminy szkoleń:

  • 2024-11-11 - 2024-11-11,
  • szkolenie online
Zainteresowany? Napisz

Galeria

2023-12-28