Szczegóły szkolenia
Większość z placówek na pewno w swojej historii spotkała pacjenta roszczeniowego. Temat ten był już wielokrotnie przez nas podnoszony. Do tej nie pory nie zajmowaliśmy się pacjentem, który reklamuje wykonaną usługę.
W trakcie szkolenia odpowiemy na najczęściej zadawane pytania:
Czy pacjent, który jest niezadowolony z wykonania usługi ma prawo zareklamować wykonaną usługę?
Co w przypadku, gdy po udzieleniu świadczenia pacjent informuje nas, że reklamuje wykonaną usługę i nie zamierzą za nią zapłacić, albo żąda zwrotu zapłaty?
W jaki sposób placówka powinna realizować prawa pacjenta jako Konsumenta?
Czy wezwanie do zapłaty to ostateczność?
W jaki sposób zabezpieczyć płatność za usługę?
Szkolenie online
Program szkolenia
- pacjent reklamujący wizytę jak sobie z nim radzić;
- czy pacjent ma prawo dokonać reklamacji usługi;
- w jakiś sposób rozliczyć wizytę nie opłaconą;
- zobowiązanie do zapłaty - jako zabezpieczenie płatności;
- wezwanie do zapłaty i kiedy należy je stosować;
- działania mające na celu uzyskanie zapłaty pacjenta za usługę.