Szczegóły szkolenia
Większość z placówek na pewno w swojej historii spotkała pacjenta roszczeniowego. Temat ten był już wielokrotnie przez nas podnoszony. Do tej nie pory nie zajmowaliśmy się pacjentem, który nie chce lub nie może zapłacić za wykonaną usługę.
W trakcie szkolenia odpowiemy na najczęściej zadawane pytania:
Czy pacjent, który jest niezadowolony z wykonania usługi ma prawo wstrzymać się z zapłatą za usługę?
Co w przypadku, gdy po udzieleniu świadczenia pacjent informuje nas, że zapomniał portfela lub stwierdził, że nie będzie płacił za wizytę?
W jaki sposób placówka może dochodzić swoich praw i w skuteczny sposób sprawić, aby pacjent uiścił opłatę za wizytę?
Czy wezwanie do zapłaty to ostateczność?
W jaki sposób zabezpieczyć płatność za usługę?
Lokalizacja
szkolenie online
Program szkolenia
- pacjent niepłacący jak sobie z nim radzić;
- czy pacjent ma prawo nieopłacenia wizyty;
- w jakiś sposób rozliczyć wizytę nie opłaconą;
- zobowiązanie do zapłaty - jako zabezpieczenie płatności;
- odroczenie płatności - jako zabezpieczenie płatności;
- wezwanie do zapłaty i kiedy należy je stosować;
- działania mające na celu uzyskanie zapłaty pacjenta za usługę.